Συμπληρώματα Διατροφής, Υγεία

Εξεταστική περίοδος: Tips για αποτελεσματικότερο διάβασμα

Tips για αποτελεσματικότερο διάβασμα

Το άγχος κατά την περίοδο των εξετάσεων επιβαρύνει τη συγκέντρωση και τη μνήμη των μαθητών και των φοιτητών. Από την άλλη, η λήξη της σχολικής χρονιάς αλλά και του ακαδημαϊκού έτους σημαίνει εξετάσεις.

Επομένως, αυτή την περίοδο θέλουμε μαθητές και φοιτητές με πλήρη οξυδέρκεια, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις πάσης φύσεως εξετάσεων στις οποίες υποβάλλονται, είτε είναι ενδοσχολικές, είτε πανελλήνιες, είτε εξετάσεις γλωσσικής επάρκειας.

Tips για αποτελεσματικότερο και αποδοτικότερο διάβασμα

  1. Επαρκής ύπνος – Η έλλειψη ύπνου επιβαρύνει την πνευματική απόδοση και οδηγεί σε πνευματική και σωματική κόπωση και υπνηλία. Ένας μέσος όρος 7 ωρών ύπνου ημερησίως μας βοηθάει να σκεφτόμαστε καθαρά μέσα στην ημέρα, μελετώντας και αφομοιώνοντας τη γνώση πιο εύκολα. Γι’ αυτό κοιμήσου όσο πρέπει τόσο τις μέρες προετοιμασίας για τις εξετάσεις, όσο και τη μέρα που θα πας να γράψεις.
  2. Οπωσδήποτε πρωϊνό γεύμα και γενικότερα σωστή διατροφή – Το πρωϊνό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Γιατί; Διότι μετά την πολύωρη νηστεία του νυχτερινού ύπνου, το σώμα μας, αλλά και το μυαλό μας χρειάζεται ενέργεια. Στο απαιτητικό, λοιπόν, πρόγραμμα του μαθητή και μέσα στο τρέξιμο, το διάβασμα, τις υποχρεώσεις πνευματικές και σωματικές, είναι σημαντική η ενίσχυση του οργανισμού με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που θα κρατήσουν το σώμα και το μυαλό του σε εγρήγορση μέχρι το μεσημέρι. Ενώ και η υπόλοιπη ημέρα πρέπει να είναι γεμάτη με πλούσια σε θρεπτικά συστατικά γεύματα. Πρωτεϊνη, βιταμίνη Β και Ω-3 λιπαρά αποτελούν το τρίπτυχο της επιτυχίας! Θα βοηθήσουν τα παιδιά να έχουν μυαλό… ξυράφι και μνήμη… ελέφαντα!
  3. Ενυδάτωση – Η ενυδάτωση παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του οργανισμού συνολικά. Ακόμα και αν υπάρχει ένα μικρό ποσοστό αφυδάτωσης, αρκεί να επηρεάσει αρνητικά την πνευματική λειτουργία. Φυσικά, πρώτο στη λίστα είναι το νερό και ακολουθούν οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί, ο καφές σε λογικές ποσότητες, το τσάι, το γάλα και άλλα ροφήματα, προκειμένου ο εγκέφαλος να βρίσκεται σε εγρήγορση.
  4. Άσκηση – Έρευνες των τελευταίων 10ετιών έχουν δείξει πως η τακτική αερόβια άσκηση συμβάλλει θετικά στη μνήμη. Απαραίτητες κατά την περίοδο της προετοιμασίας αλλά και των εξετάσεων είναι μικρές κοντινές αποδράσεις στη φύση, περίπατοι με φίλους ή χωρίς προκειμένου να πάρετε καθαρό αέρα και να… αδειάσει το μυαλό! Η εκγύμναση του σώματος γυμνάζει και το μυαλό.

Μαθητές και φοιτητές αυτή την περίοδο χρειάζονται δυνατή μνήμη, συγκέντρωση και ενέργεια.

Health Aid Brainvit 60 Ταμπλέτες

25,99
Προσθήκη στο καλάθι

Be-Life Mentagin + Ginkgo Biloba 60 Caps

27,60
Προσθήκη στο καλάθι

Memovigor2 Για Τη Μνήμη 2×20 Δισκία

29,99
Προσθήκη στο καλάθι

Power Health Epresat, 250 Ml

17,94
Προσθήκη στο καλάθι

Doctor’s Formulas Memoprotect 30 Tablets

25,31
Προσθήκη στο καλάθι

Η επιτυχία είναι θέμα στρατηγικής!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.