Αθλητές

Φτιάξτε μόνοι σας μπάρες πρωτεϊνης

Οι μπάρες αποτελούν μια εύκολη και υγιεινή επιλογή σνακ για τη στιγμή που θα αισθανθούμε το αίσθημα της πείνας αλλά δεν θέλουμε να φάμε κάτι εντελώς κενό θρεπτικών συστατικών. Ειδικά αν είστε σε περίοδο απώλειας κιλών η συγκεκριμένη συνταγή και θα σας γλυκάνει και θα σας χορτάσει και θα συμβάλει στην ιδανική ημερήσια πρόσληψη πρωτεϊνης.

Η συνταγή που θα σας δώσουμε είναι πακεύκολη, γρήγορη και μπορείτε να τη φτιάξετε σε 5′ μόλις λεπτά

Υλικά για 10 μπάρες
220γρ. Νιφάδες βρώμης
70γρ. μέλι
140 γρ. φυστικοβούτυρο ή άλλο βούτυρο καρπών
500 γρ. Στραγγιστό γιαούρτι 2%
2 Instick σε σκόνη Φρούτα του δάσους
100γρ. ανάμεικτα κόκκινα φρούτα ψιλοκομμένα (φράουλες, blueberries, rasberries)
Ελάχιστο αλάτι

Βάση
Στρώσε ένα ταπεράκι με μεμβράνη ή λαδόκολλα (15×15 εκ.).
Ζέστανε λίγο το φυστικοβούτυρο και ανακάτεψέ το με το μέλι και το αλάτι.
Πρόσθεσε μέσα τη βρώμη.
Άπλωσε το μείγμα μέσα στο τάπερ, κάλυψε με κομμάτι λαδόκολλας και πίεσε καλά το μείγμα.

Σε ένα μπωλ ανακάτεψε το γιαούρτι με τα Inkstick με γεύση Φρούτα του δάσους.
Απλώστε το μείγμα με μια σπάτουλα πάνω από τη βάση και ρίξτε από πάνω τα φρούτα.

Βάλτε τις μπάρες στην κατάψυξη.

Διατροφική Αξία
Θερμίδες 253kcal
Υδατάνθρακες 37,8γρ.
Πρωτεϊνες 11,5γρ.
Λιπαρά 6,5γρ.